Bart Lombaerts stelt ‘Meaningful Marketing’ aan u voor!

74 procent van de merken mag zomaar verdwijnen zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20 procent van ons heeft een adblocker.

Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gaan gedragen en consumenten meerwaarde bieden.
Geven in plaats van te vragen. Meaningful Marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen én een langetermijnrelatie op te bouwen.

Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot de grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft, maar focust vooral op hoe de kloof kan gedicht worden. Talrijke voorbeelden maken de filosofie en de verschillende technieken achter Meaningful Marketing tastbaar.

Programma
07u00 – 07u30 Verwelkoming
07u30 – 08u00 Ontbijt
08u00 – 09u00 Boekvoorstelling
09u00 – 09u30 Netwerkgelegenheid met aanwezigen en auteur

 

Schrijf je in

Praktisch

28 november 2018
Brussel
Van der Valk Hotel
€29,99 voor enkel het boek
€99 voor gesigneerd boek en een ontbijtsessie