Carole Lamarque introduceert ons aan de wereld van influencers

Op 20 april, in het alom gekende Crowne Plaza Hotel te Zaventem, stelde Carole Lamarque haar eerste boek ‘Influencers’ voor aan ons trouw- en nieuw ‘Management aan Tafel’ publiek. ‘Influencers’ leert ons hoe we belangrijke spilfiguren moeten identificeren, informeren en betrekken bij het lanceren van een nieuw product, bij het vertellen van het verhaal en bij het opbouwen van geloofwaardigheid.

Influencers vandaag worden stilaan de marketeers van gisteren. Zo heeft bijvoorbeeld J.K.Rowling 35 fans, welke keer op keer in primeur worden voorgesteld aan een van haar nieuwste releases. Slechts 35 unieke betrokken personen, welke mee zorgen voor een wereldwijde verspreiding.

‘Influencers’ is een niet te ontbreken marketingbegrip voor een ieder welke zijn communicatie-activiteiten naar the next level tracht te tillen; van push naar pull. Kortom, een erg leerrijke ochtend; bedankt Carole!

Schrijf je in

Praktisch

20 april
Brussel
Crowne Plaza Hotel