‘Managers the day after tomorrow’ door Rik Vera
In de bedrijfswereld van vandaag is alles anders. Leiders moeten zich verbinden met een zo groot mogelijk publiek, en tegelijkertijd het individu aanspreken, willen ze de toekomst overleven.
Maar hoe begin je daaraan? Hoe kun je als manager in een steeds onzekerder tijdperk dertig jaar vooruitkijken in de tijd en die blik omzetten in een plan voor de komende drie maanden? Wat drijft de nieuwe consument? Waarom moet alles snel, gemakkelijk, tof en eenvoudig? Waarom zijn data het nieuwe goud, en artificiële intelligentie een zegen?
Het antwoord is duidelijk. Om te blijven evolueren, moet je je laten inspireren door de wereld, signalen durven lezen, je volledig richten op de noden van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren.
Programma
07u00 – 07u30 Verwelkoming
07u30 – 08u00 Ontbijt
08u00 – 09u00 Boekvoorstelling
09u00 – 09u30 Netwerkgelegenheid met aanwezigen en auteur
Praktisch


Van der Valk Hotel

€99 voor gesigneerd boek en een ontbijtsessie